Dags att starta upp bloggen

Tänkte det var på tiden att starta upp bloggen igen, är snart ett år sedan jag uppdaterade här sist. För tillfället är det en del planer som håller på sättas i verket och förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera er här framöver om dessa planer. 
 
Vad gör jag nu för tiden då? Det som står som min huvudsysselsättning är fortfarande studier på civilingenjör med inriktning tekniskdesign. Har också en timanställning som personlig assistent som jag trivs superbra med. Till sommaren kommer dock detta förändras och jag börjar på en heltidstjänst istället för timanställning. Detta har jag valt att göra tills jag har funderat ut vad jag verkligen vill studera till, men minst ett år från studierna för min del. 
 
Har sedan höstas haft en medryttarhäst som jag har tränat på i skog och mark, bra både för hästen och även för min del efter mitt uppehåll. Utöver detta har jag kommit igång med gymträning lite smått och försöker få in två pass i veckan.
 
Kort och gott rullar det på för min del, tänkte fortsätta uppdatera här så det är bara fortsätta kolla in på bloggen nu. 😃
 

Kommentarer:

1 Elsa:

Har tänkt exakt samma tanke i flera veckor nu! Undra när jag tar mig i kragen och startar upp blogghelvete igen ja! :)

Svar: Men klart du ska starta upp bloggen igen Elsa!! Du får ta dig i kragen nu :D
toveolsson.blogg.se

Kommentera här: